söndag 5 september 2010

I rymden finns inga känslor...

... men filmen med samma namn lämnade en varm och otroligt härlig känsla inuti mig efter att jag såg den på bio igår. Ett riktigt glädjerus som kommer tillbaks varje gång jag tänker på filmen. Jag ser att Johanna redan har påbörjat en recension av filmen så jag tänker inte skriva någon detaljerad recension av den här. Det jag vill dela med mig av är att I rymden finns inga känslor är en otroligt rolig och helt fantastiskt underbar svensk liten film! Att det dessutom är debutfilmen för regissören Andreas Öhman gör ju inte detta faktum till en mindre bragd. Jag ser fram emot hans kommande filmer! Skådespeleriet är inget mindre än lysande! Bill Skarsgård, i huvudrollen som Simon, är strålande, och Martin Wallström, som Simons bror Sam, och Cecilia Forss, som en annan jävla tjej, är lika bra dem!

Se denna underbara film så fort du bara kan! Du kommer inte att ångra dig!


Inlägg skrivet av: Jimi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar