söndag 18 juli 2010

Jimi

Hej där!
Det är jag som är Jimi (jo, det är sant!). Om ni vill kan ni kalla mig Jimbo, eller Jimiboy. Ni får också gärna tilltala mig med ”Geni” och/eller ”Gudomliga varelse där”, men det är inget som jag begär av er :-)
Jag är ena halvan av ”skribentgruppen” i den här bloggen. Den andra halvan heter Johanna och tillsammans utgör vi, så att säga, båda halvorna!

Just nu sitter jag utomhus på en filt och biter på mina fingrar, något som jag ofta gör när jag är stressad, nervös, upprörd, eller, som nu, inte kommer på något att skriva (perfekt när man precis har startat en blogg, eller hur?) Jag antar att jag inte tycker att det är så lätt att skriva om mig själv, så därför tänker jag inte göra det heller (och om ni läser det här, så känner ni förmodligen redan mig i vilket fall ;))! Men om ni skulle undra någonting om mig så är det bara att fråga

Jag kommer förmodligen att ge er en hel del filmnyheter, men jag kommer självklart även skriva om allt annat som har med film att göra. Mitt och Johannas mål är att uppdatera sidan åtminstone en gång per dag och med tanke på hur mycket som händer i filmvärlden och hur mycket film det finns att se och prata om, så lär det inte bli några problem :)

Nu tänkte jag bjuda er på en trailer till den film som jag ser fram emot mest just nu: Inception
Premiär nu på fredag! :)
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar